Toch de verkeerde?

Retourneren

Per ongeluk het verkeerde besteld, of blijkt je steiger of trap toch niet nodig? Dan kun je jouw aankoop binnen 14 dagen na levering retourneren. De kosten hiervoor komen voor eigen rekening.

Stappen

  1. Demonteer het product en zorg dat het zo onbeschadigd mogelijk en waar mogelijk in de originele verpakking klaarstaat voor verzending.
  2. Meld je retour aan via het formulier hiernaast
  3. Verstuur het product naar het retouradres

Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk na ontvangst van de goederen naar je teruggestort, minus eventuele retourkosten. Voorwaarde is dat het product zo onbeschadigd mogelijk en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat weer bij ons aankomt.

De maximale terugbetalingstermijn is 14 dagen na de aanmelding van je retour.

Zijn je producten onverhoopt beschadigd geleverd, of voldoen ze niet aan de gestelde kwaliteitseisen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem dan contact met ons op. We doen er dan alles aan om de schade te herstellen, of komen met een andere passende oplossing.

Retourformulier

Alleen retouren in onbeschadigde, originele staat kunnen worden teruggenomen. Lees ook onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie over jouw rechten als consument.